Manažer sociálních sítí
Hledáme parťáka na pozici manažera sociálních sítí. Kolegu, který se chopí klíčové role při budování a řízení naší přítomnosti na různých sociálních platformách s cílem šířit povědomí o značce, zvýšit dosah a interakci s cílovou skupinou a podpořit naše obchodní cíle.
Mám zájem o pozici
Co tě bude čekat?
Je toho hodně, ale o to větší to bude zábava!
Především budeš:
- Vytváření kreativního obsahu pro sociální sítě, včetně psaní
textů, pořizování fotek, natáčení a zpracování videí (pro
tvorbu grafiky vám k ruce bude náš grafik). - Součinnost při přípravě strategie s důrazem na reach,
engagement, povědomí o značce a konverzi na web. - Správa a pravidelná aktualizace našich profilů na sociálních
platformách jako jsou Facebook, Twitter, Instagram a
LinkedIn. - Spolupráce s marketingovým týmem i dalšími interními týmy,
jako jsou PR, obchod nebo produkt, pro koordinaci obsahu a
integraci sdělení napříč kanály. - Sledování trendů a inovací v oblasti sociálních médií a jejich
implementace do naší strategie. - Sledování klíčových ukazatelů (KPI), analýza přínosu
prezence na sociálních sítích a následné přizpůsobování
strategie na základě získaných poznatků ve spolupráci s
content managerem.
Co musíš umět/mít?
- Minimálně středoškolské vzdělání.
- Praxe s prací v odvětví sociálních médií a se správou
firemních účtů na různých platformách. - Zkušenosti s tvorbou kreativního obsahu na sociální sítě
(statický content, reels, stories a další formáty), včetně focení
a natáčení videí, práce s nástroji pro úpravu fotek a videa. - Schopnost psát poutavé texty pro příspěvky.
- Schopnost plánovat a organizovat si čas, dodržovat
stanovené termíny. - Pružnost a reakčnost při neplánovaných událostech.
Bude super, když budeš umět:
- Zkušenost s nástroji pro správu propagace příspěvků na
sociálních sítích. - Schopnost pracovat v týmu, ale i s agenturami a externími
partnery. - Základní znalost anglického jazyka (pro interní komunikaci).
- Základní znalost práce s nástroji AI pro tvorbu obsahu
výhodou. - Zkušenost s influencers marketingem výhodou.
Co nabízíme?
- Mladý přátelský tým kolegů z marketingu i dalších oddělení.
- Progresivní prostředí se spoustou příležitostí k růstu.
- Možnost pracovat s nástroji AI.
- Atmosféra TOP20 českého start-upu dynamicky.
expandujícího do dalších zemí. - Možnost pracovat na plný, ale i na částečný úvazek
- 20 dní dovolené/5free days / 3 sick days při práci na plný
úvazek. - Firemní akce (teambuildingy).
- Občerstvení v kancelářích.
Náš tým
V týmu Woltair působí v současnosti 150 expertů na fotovoltaiku a tepelná čerpadla, kteří v roce 2021 úspěšně odbavili celkem 967 zakázek. To je třikrát tolik, kolik bylo dokončených zakázek v předchozím roce. Pro letošní rok jsme si dali závazek, že tento růst ještě zdvojnásobíme.

Jan Hanuš
CEO

Dan Helcl
Group Procurement, Co-founder

Vít Javůrek
Chief Financial Officer

Karel Náprstek
Group technical expert, Co-founder

Josef Šíma
Chief Information Officer

Jan Kadlec
Czech Country Manager

Miroslav Mužík
Logistics Manager

Carl-Friedrich zu Knyphausen
Chief Delivery Officer

Filip Brož
People & Culture Manager
Naše historie
Woltair založili v roce 2018, pod původním názvem Topíte.cz, dva zaběhnutí topenáři Karel Náprstek a Jiří Švéda spolu s Danielem Helclem. Už nyní je Woltair největší firmou v Česku se specializací na prodej, instalace a servis zdrojů tepla a elektrické energie.
Firma od ledna 2021 nabízí i fotovoltaiku a od prosince 2021 nabíjecí stanice pro elektroauta. Vedle návrhu a instalace energetických zařízení zajišťuje Woltair také profesionální poradenství ohledně dotací. Naším hlavním cílem je úplná dekarbonizace budov, aby měly nulovou uhlíkovou stopu.

Pocházíme z dobré společnosti
Woltair se neustále rozrůstá také díky podpoře investorů, kteří mají na kontě řadu úspěšných projektů.