Zpět na články

Topíte ve Forbes: Topenářství jako digitální byznys

Karel Náprstek

Karel Náprstek

Expert na tepelná čerpadla

02. července 2021

Woltair (Topíte) na webu Forbes.cz

Za loňských devět měsíců firma Topíte.cz realizovala 70 zakázek, za něž utržila necelých 7 milionů korun. Helcl to nazývá pilotním provozem a zdůrazňuje, že většinu „kšeftů“ v té době získali na doporučení. „Jsem s výsledkem spokojený, protože jsme ještě ani neměli hotovou online kalkulačku, ani jsme nedělali výkonnostní marketing. Když dnes šlápneme do PPC, vidím, jak z toho začnou lítat stovky leadů a my uděláme stovky cenových nabídek,“ pochvaluje si zájem zákazníků. Webové stránky má podle něj asi jen patnáct procent řemeslníků a malých firem zabývajících se topenářstvím, takže už jen svou online prezentací získává Topíte.cz náskok.

Číst celý článek na Forbes...

Separátor

Další články na téma o nás